Technika |
Index >> Garaż >> Wymiana zegarów |
[odpowiedz] |
|
Wymiana zegarów |
Autor | Wiadomość |
Ramboost | 01.04.2005 16:45 |
| Gdybym zakładał u siebie obrotomierz to rozumiem, że wymienić trzeba całość, tzn. wszystkie zegary? Czy jest jakiś patent na wywalenie tylko zegarka, a wstawienie w to miejsce wskaźników a obrotomierz na miejsce wskaźników? A może po prostu niepotrzebnie chcę sobie utrudnić? Chcę zamienić jedną deskę na drugą... |
Andrzej | 01.04.2005 18:59 |
Skąd: Poznań Od: 2004-02-07 Postów: 53 | Wydziwiasz :D Chyba za bardzo odpicowałeś kanarka - teraz nic ci się nie psuje i szukasz sztucznych problemów :wink: , tyle lat jeździłeś bez obrotarki to po co ci teraz na stare lata nastepna część do popsucia? |
lukruś | 01.04.2005 22:28 |
| Pewnie jest to wykonalne mechanicznie bo chyba nawet darade spasować te elemęnty niebardzo je przerabjając, ale problemem bedzie ta zielona foliopłytka z tyłu jak to podłączyć żeby działało . Mi sie wydaje że łatwiej bedzie poprostu założyć tą całą deske z orginalnym obro i tylko przelutować kabelki w kostkach (bo jak podłączysz bez przelutowania to możesz spalić wskaźnik poziomu paliwa) . Sam czekam bo kumpel mi tłumaczy na polski dokładnie które kabelki jak mają być . Jak w końcu to zrobi to zamieszcze to na forum . |
many-m | 02.04.2005 15:54 |
Skąd: strzelce kraj Od: 2005-01-01 Postów: 54 | witam ja tez kiedys myslalem nad tym zeby wymienic cala deske ale doszedlem do wniosku ze nie bede mial zegarka myslalem nad kupnem samego obro i zamoztowaniu go gdzies na desce moze na srodku ale wkoncu dalem sobie z tym spokuj. tak wiec radze kupic jakis ladny obrotomierz i wcisnac go gdizes ladnie zeby nie przeszkadzal to bedzie najprostrze rozwiazanie:) |
Ramboost | 04.04.2005 08:20 |
| Coś w tym jest co mówicie, ale zegarek mam na ręce, a bez obrotomierza ani rusz, tzn. bardzo ułatwia życie... Jeszcze to przemyślę, do końca tygodnia mam czas. |
Lucky | 18.04.2005 10:41 |
Skąd: Kraków Od: 2004-04-25 Postów: 252 | Czy przestrojenie obrotomierza z 6 garów na 4 może stanowić jakiś problem dla zwykłego elektryka samochodwego? Widywałem obrotmierze z pf125 przerobione na 2 cylindry i wsadzone do kaszlaków wiec powinno się dać... Pytam ponieważ od dawna bezskutecznie szukam zegarów z obrotkiem do R4 a do Vałek trafiają się całkiem często. |
gleacken | 18.04.2005 10:51 |
Skąd: lublin Od: 2004-05-14 Postów: 1297 | podobno trzeba wymienic tylko kondensatorek i po sprawie :) ale ktory to ci niestety nie powiem bo sam nie wiem :) |
dziubek | 11.04.2014 19:12 |
Witam. Czy ktoś przekładał takie zegary z R4 na V6 z dobrym skutkiem? Podpowiedzi mile widziane. Ogólnie w Taunusie straszny bajzel z elektryką , może ktoś pomoże mi ją ogarnąć(tel.607234287). | |
Lukrus | 11.04.2014 20:50 |
Skąd: Otwock /Wólka mlądzka Od: 2013-04-03 Postów: 121 | hehe fajnie poczytać swoje posty z 2005r ... http://www.capri.pl/forum/545680#545989 tu jest opisane |
dziubek | 14.04.2014 19:12 |
Zaszło nieporozumienie, ja chcę przełożyć zegary V6 na miejsce R4 i moje pytanie, jak skutecznie to zrobić? Był R4 1,6 jest 2,3V6 z modułem, podłączony ,,na krótko" jakoś odpala , ale reszta do ogarnięcia. | |
[odpowiedz] |
|