Forum

[Szukaj na forum]

Technika
Index >> Garaż >> Wymiana zegarów
[odpowiedz]
[1]
Wymiana zegarów
AutorWiadomość
Ramboost01.04.2005 16:45

Skąd: Scunthorpe
Od: 2003-10-29
WWW
Postów: 768
Gdybym zakładał u siebie obrotomierz to rozumiem, że wymienić trzeba całość, tzn. wszystkie zegary? Czy jest jakiś patent na wywalenie tylko zegarka, a wstawienie w to miejsce wskaźników a obrotomierz na miejsce wskaźników? A może po prostu niepotrzebnie chcę sobie utrudnić?

Chcę zamienić jedną deskę na drugą...
Andrzej01.04.2005 18:59

Skąd: Poznań
Od: 2004-02-07
Postów: 53
Wydziwiasz :D
Chyba za bardzo odpicowałeś kanarka - teraz nic ci się nie psuje i szukasz sztucznych problemów :wink: , tyle lat jeździłeś bez obrotarki to po co ci teraz na stare lata nastepna część do popsucia?
lukruś01.04.2005 22:28

Skąd: warszawka- wawer
Od: 2004-05-08
WWW
Postów: 292
Pewnie jest to wykonalne mechanicznie bo chyba nawet darade spasować te elemęnty niebardzo je przerabjając, ale problemem bedzie ta zielona foliopłytka z tyłu jak to podłączyć żeby działało . Mi sie wydaje że łatwiej bedzie poprostu założyć tą całą deske z orginalnym obro i tylko przelutować kabelki w kostkach (bo jak podłączysz bez przelutowania to możesz spalić wskaźnik poziomu paliwa) . Sam czekam bo kumpel mi tłumaczy na polski dokładnie które kabelki jak mają być . Jak w końcu to zrobi to zamieszcze to na forum .
many-m02.04.2005 15:54

Skąd: strzelce kraj
Od: 2005-01-01
Postów: 54
witam ja tez kiedys myslalem nad tym zeby wymienic cala deske ale doszedlem do wniosku ze nie bede mial zegarka myslalem nad kupnem samego obro i zamoztowaniu go gdzies na desce moze na srodku ale wkoncu dalem sobie z tym spokuj. tak wiec radze kupic jakis ladny obrotomierz i wcisnac go gdizes ladnie zeby nie przeszkadzal to bedzie najprostrze rozwiazanie:)
Ramboost04.04.2005 08:20

Skąd: Scunthorpe
Od: 2003-10-29
WWW
Postów: 768
Coś w tym jest co mówicie, ale zegarek mam na ręce, a bez obrotomierza ani rusz, tzn. bardzo ułatwia życie...
Jeszcze to przemyślę, do końca tygodnia mam czas.
Lucky18.04.2005 10:41

Skąd: Kraków
Od: 2004-04-25
Postów: 252
Czy przestrojenie obrotomierza z 6 garów na 4 może stanowić jakiś problem dla zwykłego elektryka samochodwego? Widywałem obrotmierze z pf125 przerobione na 2 cylindry i wsadzone do kaszlaków wiec powinno się dać... Pytam ponieważ od dawna bezskutecznie szukam zegarów z obrotkiem do R4 a do Vałek trafiają się całkiem często.
gleacken18.04.2005 10:51

Skąd: lublin
Od: 2004-05-14
Postów: 1297
podobno trzeba wymienic tylko kondensatorek i po sprawie :) ale ktory to ci niestety nie powiem bo sam nie wiem :)
dziubek11.04.2014 19:12

Skąd: warszawa
Od: 2010-09-11
WWW
Postów: 27
Witam. Czy ktoś przekładał takie zegary z R4 na V6 z dobrym skutkiem? Podpowiedzi mile widziane. Ogólnie w Taunusie straszny bajzel z elektryką , może ktoś pomoże mi ją ogarnąć(tel.607234287).
Lukrus11.04.2014 20:50

Skąd: Otwock /Wólka mlądzka
Od: 2013-04-03
Postów: 121
hehe fajnie poczytać swoje posty z 2005r ...

http://www.capri.pl/forum/545680#545989

tu jest opisane
dziubek14.04.2014 19:12

Skąd: warszawa
Od: 2010-09-11
WWW
Postów: 27
Zaszło nieporozumienie, ja chcę przełożyć zegary V6 na miejsce R4 i moje pytanie, jak skutecznie to zrobić? Był R4 1,6 jest 2,3V6 z modułem, podłączony ,,na krótko" jakoś odpala , ale reszta do ogarnięcia.

[odpowiedz]
[1]