Forum

[Szukaj na forum]

Klubowe
Index >> @ PRZYWITALNIA @ >> Witam - Piotr z Ford V4
[odpowiedz]
[1] 2 > >>
Witam - Piotr z Ford V4
AutorWiadomość
Piotr PPAS24.01.2017 21:56

Skąd: Kalisz
Od: 2017-01-24
Postów: 11
Widzę, że trafiłem doskonale - po wpisie, któregoś z kolegów też w tej chwili mogę powiedzieć, że tu wszyscy Fordziarze - szukam pomocy, ponieważ przypadkiem będąc w delagacji kupiłem FOrda, ale ponieważ to moja pierwsza przygoda z tą marką, to nawet szczerze mówiąc nie wiem co to za model
W papierach jest napisane tylko Ford Taunus 1,7 V4 - nawet z rocznikiem już nie jestem taki pewien bo niby 1962 ale możliwe, że to jest data sprowadzenia do Polski - w opisie było napisane, że to wersja na Szwecję i że z niej był ściągnięty ( oczywiście lata świetlne temu ) - to się może zgadzać akurat, bo na kierownicy i na dekielku w kabinie ma gwiazdy - załączam zdjęcie - pomóżcie proszę, bo nie wiem do czego szukać części itd.
Piotr z Kalisza

P.S.
Po diagnozie - bo już stoi u mnie w domu stwierdzam, że widziałem już większe złomki i może gra jest warta, ale nie wim czego mam szukać - do jakiego modelu. DLa przerażonych stanem - drzwi posiadam
Jachym25.01.2017 00:10

Skąd: Łódź
Od: 2016-09-10
Postów: 69
Cześć!

Na moje oko i według tego co piszesz, jest to Ford Taunus 17M

Czeka Cię sporo pracy, ale i większa satysfakcja po skończeniu :) Powodzenia w odbudowie!
Jachym25.01.2017 00:26

Skąd: Łódź
Od: 2016-09-10
Postów: 69
Dokładniej Taunus 17M P5.
Jest tutaj kilku posiadaczy tej wersji, więc w razie czego ktoś pomoże :)
M-maniac25.01.2017 00:27

Skąd: Mikołów
Od: 2010-06-15
WWW
Postów: 171
Ford Taunus P5 17M
M-maniac25.01.2017 00:28

Skąd: Mikołów
Od: 2010-06-15
WWW
Postów: 171
A na kierownicy jest herb Koln.
Piotr PPAS25.01.2017 08:44

Skąd: Kalisz
Od: 2017-01-24
Postów: 11
Dzięki za tak szybką reakcję - a może macie koledzy jakieś namiary - myślę, że w pierwszym etapie blacharskie elementy ( progi, podłoga może błotniki ), ale też chętnie info o np. uszczelkach silnikowych itd. ( bo na dzień dobry trzeba rozkręcić silnik ) tutaj mi się o tyle trafiło, że nabyłem z autkiem drugą jednostkę na pierwszy rzut oka identyczną, ale facet, który mi to wszystko sprzedawał twierdzi, że ten drugi to 1,5 i on jest faktycznie w dużo lepszym stanie bo ten w autku próbowałem przekręcić ręką, ale stoi

No ale tak jak wyżej napisałem trzeba zacząć kompletowanie od blach

Jeszcze raz dziękuję za odpowiedź i czekam na wpisy
Piotr
amator25.01.2017 09:51
Administrator

Skąd: Pruszków
Od: 2003-10-29
WWW
Postów: 3554
Witaj Kolego!
No czeka cię niezłe wyzwanie. Taunusy serii M są u nas w Polsce bardzo rzadkie. Ale z drugiej strony, jak wspomniał Jachym, potem i satysfakcja większa po skończeniu auta.

Jeśli chodzi o części to na pewno może Ci nasz kolega klubowy Chuder, który prowadzi serwis Starych Fordów i zaopatruje nas we wszystko co może znaleźć, dostać, wyszukać, odkopać coś w dobrej cenie.

Oczywiście tradycyjnie już adres sklepu, który ma prawie wszystko. Niestety ceny mogę przyprawić o zawrót głowy:
http://www.motomobil.com/

Na pewno warto odezwać się do pozostałych posiadaczy M-ek których znajdziesz u nas
http://taunus.pl/?alias=galeria&model=4
i na Capri.pl
http://www.capri.pl/club/cars?car=m

Ale generalnie czeka Cię raczej tzw. polowanie. Czyli jak każdy z nas zaczniesz śledzić systematycznie wszelkie ogłoszenia i aukcje w calu zakupu gratów czasem może nawet niekoniecznie i nie na już potrzebnych, ale trafiających się i mogących potem posłużyć np. na wymianę ;)

Pisz też ogłoszenia u nas i na Capri.pl ... Czasem ktoś coś ma i nawet o tym nie wie.

No to powodzenia!
amator25.01.2017 09:52
Administrator

Skąd: Pruszków
Od: 2003-10-29
WWW
Postów: 3554
Acha ... i zapraszam od razu z autem do galerii ;)
Piotr PPAS25.01.2017 11:33

Skąd: Kalisz
Od: 2017-01-24
Postów: 11
Jeśli chodzi o galerię to muszę jeszcze dokładnie zapoznać się ze stroną
Bardzo CI dziękuję z info
Jeśli chodzi oczywiście o polowanie to wiem doskonale jak i co, bo to mój pierwszy Ford, ale nie pierwsze odnawianie tylko, że innej marki, właśnie je kończę - teraz tez się chciałem zająć innym autkiem, ale to dużo większe wyzwanie no i ten Ford się trafił, także tamto odkładam na lepsze czesy.
Dziękuję CI jeszcze raz bardzo no i wyszukuję kolegę, o którym wspomniałeś
PP
Piotr PPAS25.01.2017 11:45

Skąd: Kalisz
Od: 2017-01-24
Postów: 11
No i nie mogę wśród użytkowników znaleźć Chudera - masz jakiś konkretny namiar do niego
Piotr
amator25.01.2017 12:39
Administrator

Skąd: Pruszków
Od: 2003-10-29
WWW
Postów: 3554
aaa faktycznie ... ma reklamkę na stronie głównej.
A tu link do warsztatu http://www.chcs.pl/o-nas
Pająk25.01.2017 12:48

Skąd: Warszawa
Od: 2003-10-30
WWW
Postów: 900
Model p5 produkowali od 1964r więc młodszy być nie może. Silniki v4 były od 1200ccm-2000ccm. Najbardziej popularne czyli w największej ilości modeli forda były 1500-1700.
Powodzenia w odbudowie.
Piotr PPAS25.01.2017 14:25

Skąd: Kalisz
Od: 2017-01-24
Postów: 11
Dzięki - rocznik to szczerze mówiąc nie pamiętam, bo nie mam go w pracy ( pracuję poza miejscem zamieszkania ) samochód jest u mnie od paru dni, bo dopiero go przywieźli, a kupiłem go w grudniu
Dzięki za info
Piotr
Piotr PPAS29.01.2017 17:54

Skąd: Kalisz
Od: 2017-01-24
Postów: 11
Po przyjeździe do domu sprawdziłem dowód oczywiście rocznik 64 Dzięki za informacje ( do Chudera już się odezwałem ) Piotr
Piotr PPAS07.02.2017 22:01

Skąd: Kalisz
Od: 2017-01-24
Postów: 11
Koledzy podpowiedzcie jeszcze, a raczej utwierdźcie mnie w przekonaniu ten model P5 17m to miał instalację 12V?
Piotr
M-maniac08.02.2017 00:06

Skąd: Mikołów
Od: 2010-06-15
WWW
Postów: 171
Były 2 rodzaje 6v i 12v
Piotr PPAS08.02.2017 09:12

Skąd: Kalisz
Od: 2017-01-24
Postów: 11
a w takiej ruince to po czym szukać najlepiej - gdzie sprawdzić ( cewka, prądnica ) ?
Piotr
M-maniac08.02.2017 16:06

Skąd: Mikołów
Od: 2010-06-15
WWW
Postów: 171
Szukać wszędzie gdzie elektryka, coś na pewno będzie miało opis.
gryziu11.02.2017 08:02

Skąd: Warszawa
Od: 2004-10-07
Postów: 138
Żarówki, akumulator, cewka...
Piotr PPAS12.02.2017 18:34

Skąd: Kalisz
Od: 2017-01-24
Postów: 11
Żarówek i akumulatora nie ma - ale cewka - to jest trop
Dzięki
PP

[odpowiedz]
[1] 2 > >>