Forum

[Szukaj na forum]

Klubowe
Index >> Zloty i spotkania >> Spring Open 2010
[odpowiedz]
[1] 2 > >>
Spring Open 2010
AutorWiadomość
amator13.02.2010 10:11
Administrator

Skąd: Pruszków
Od: 2003-10-29
WWW
Postów: 3566
Ekipa 3M Skład jak co roku zaprasza na otwarcie sezonu :) Uwaga, zmiana lokalizacji! Tym razem nie Konarzyny, ale lotnisko w miejscowości Broczyno w województwie zachodniopomorskim oddalone o 8 km od Czaplinka. Zapowiada się nowo i sportowo.

Zobaczymy, zobaczymy ...

Oficjalne zaproszenie na Capri.pl:
http://www.capri.pl/forum/440497

Cinekas16.02.2010 03:43

Skąd: Gdańsk
Od: 2008-02-12
Postów: 526
No mam nadzieje zobaczyc sie z wami chlopaki na płycie lotniska(oraz chciałbym zobaczyc jak jakis taun objezdza kapcia) oraz zintegrowac sie po jezdzeniu(%) :)
Kuki.vel.KrZaK16.02.2010 08:52

Skąd: Katowice
Od: 2004-03-14
Postów: 963
no i czemu to znowu tak daleko?
Generlanie i tak odpada, gdyż w tym terminie GOP ma impreze "rodzinną"
amator16.02.2010 16:07
Administrator

Skąd: Pruszków
Od: 2003-10-29
WWW
Postów: 3566
Panie Kuki, tylko nie mów mi, że nie masz Pan żadnego Taunusa, który jest w stanie przejechć 1100 km ;) ... i to w obie strony ...

Mnie korci żeby pojechać, choć wcale nie mam bliżej. A coś tak czuję w kościach, że w tym roku może być fajnie ...
radzieckii16.02.2010 17:31

Skąd: Warszawa
Od: 2005-09-19
Postów: 564
Chciałbym pojechać własnym fordem, ale najwyżej pożyczę coś od Kukiego ;-)
Kuki.vel.KrZaK16.02.2010 22:24

Skąd: Katowice
Od: 2004-03-14
Postów: 963
Panie Amator, gdyby nie zamąż pójście jednego z fordziarzy w tym terminie to byś sie Pan mógł mocno zdziwić :P

Radziekci którego chcesz, tego co pali 8l benzyny /100km czy tego co pali 16l gazu/100km? :)
radzieckii17.02.2010 14:06

Skąd: Warszawa
Od: 2005-09-19
Postów: 564
tego z gazem ;-)
Maciek_vel.Beddie17.02.2010 19:34

Skąd: Kraków
Od: 2005-02-10
WWW
Postów: 671
Ten nie jeździ :P
Kuki.vel.KrZaK17.02.2010 21:23

Skąd: Katowice
Od: 2004-03-14
Postów: 963
jeździ, jeździ !
Cinekas17.02.2010 22:12

Skąd: Gdańsk
Od: 2008-02-12
Postów: 526
Panowie wbrew temu co jest w watku na c.pl(byłem na prawie wszystkich spotkaniach 3m o so) moge powiedziec ze bedzie zjabiescie dla: Jezdzacych, patrzacych/podziwiajacych, integrujacych :D Wiec nie badzcie baby tylko przyjedzcie napic sie piwka i pospiewac przy ognisku

Bądz posiedziec na masce taunusa ;)
nebel18.02.2010 08:41

Od: 2006-07-26
Postów: 319
Cinek, bo sobie lakier zarysujesz :P
Cinekas18.02.2010 09:53

Skąd: Gdańsk
Od: 2008-02-12
Postów: 526
Spokojnie zrobiłiy to tony przewiezionego drewna ;)
granadziarz18.02.2010 18:04

Skąd: Pruszcz Gdański
Od: 2004-02-24
Postów: 441
Jako człowiek z komitetu centralnego SO jestem oburzony postawą GOPu. Od kiedy to palnuje się śluby w czasie SO, zlotu którego nie ma czy PC??? To my tu se żyły wypruwamy :-) żeby poza łojeniem (które można w domu też przeprowadzić) było jeszcze coś innego na zlocie, w y nam tam ze ślubem. Odwołać, przesunąć, jak kocha to poczeka. Jak nie poczeka, to nie była tego warta. Albo zrobić ślub na SO. Z lokalnym księdzem się dogada, ołtarzyk się na lotnisku postawi i będzie wszystko OK.
SO odbywa się w tym terminie niemal od 10 lat, przywołuję zatem do porządku i proszę nie planować na przyszłość nic w tym terminie.
Pozdrawiam.
szafa18.02.2010 18:15

Skąd: Andrychów/Pisarzowice
Od: 2008-04-29
Postów: 886
Hmmm Kościelny ślub to może być problem chyba jednak... Ale taki cywilny? Mamy kogoś w klubie kto się zajmuje takimi sprawuszkami?
granadziarz18.02.2010 18:53

Skąd: Pruszcz Gdański
Od: 2004-02-24
Postów: 441
No właśnie od kiedy ksiądz jest również urzędnikiem stanu cywilnego, to się prędzej z nim dogadasz niż z prawdziwym urzędasem. Nie wiadomo ile trzeba wsunąć pod stułę, ale dogadać się da...
amator18.02.2010 19:18
Administrator

Skąd: Pruszków
Od: 2003-10-29
WWW
Postów: 3566
jak nie wiadomo? wiadomo ... pod stułę należy wsunąć co łaska :)
Kuki.vel.KrZaK19.02.2010 22:24

Skąd: Katowice
Od: 2004-03-14
Postów: 963
dobrze, że nie co laska :P

Granaddziarzu masz racje, obiecuje, że to ostatni raz, jak ktoś znowu wyskoczy z tym głupim pomysłem i to jeszcze w tym terminie osobiście udziele reprymendy słownej, a nawet jesli to nie pomorze delikatnie palne w czajnik ;)

Kuki.vel.KrZaK19.02.2010 22:25

Skąd: Katowice
Od: 2004-03-14
Postów: 963
ups.. w sensie pomoŻe żeby jechać na pomoRZe :)
petroslupus22.11.2010 17:23

Skąd: Świdnica
Od: 2010-11-09
Postów: 4
Kochani fani taunusów ! Posiadam forda taunusa z silnikiem 2,3 v6 i od jakiego innego modelu auta mogę podpasować chłodnicę , najlepiej z wentylatorem elektrycznym. Bardzo pilne.
Heniu23.11.2010 10:04

Skąd: Kraków
Od: 2008-03-19
Postów: 531
niech mu ktoś sprzeda tą chłodnice, bo gościu zaspamuje każdy wątek!

[odpowiedz]
[1] 2 > >>