Forum

[Szukaj na forum]

Klubowe
Index >> Zloty i spotkania >> Nightrace impreza samochodowa Legnica
[odpowiedz]
[1]
Nightrace impreza samochodowa Legnica
AutorWiadomość
walker29.01.2011 11:54

Skąd: Koło Wrocławia
Od: 2010-05-23
Postów: 112
jak kogos interesuje to jest impreza organizowana w legnicy..
http://www.nightrace.pl/index.html..
byłem na poprzednich we wroclawiu pod tytułem Ride and Roll
klimat był bardzo fajny.. można by było wykożystać
ten zlot na spotkanie sie naszymi autkami wszyscy są mile
widziani.
pozdr.
walker29.01.2011 11:57

Skąd: Koło Wrocławia
Od: 2010-05-23
Postów: 112
przepraszam poprawie adress
link działapod
http://www.nightrace.pl/
radzieckii01.02.2011 09:57

Skąd: Warszawa
Od: 2005-09-19
Postów: 564
Tylko gdzie tam my biedne małe żuczki z naszymi wolniutkimi, małymi samochodzikami ;-)
Tive06.02.2011 01:17

Skąd: jastrowiec
Od: 2009-11-26
Postów: 102
Ja tam będę bo mam blisko ale raczej nie taunusem
Rafal06.02.2011 10:11

Skąd: Biskupice Sieradz
Od: 2005-12-18
Postów: 334
właśnie powinniśmy wszyscy jechać i pokazać jak wyglądają prawdziwe samochody które były rysowane na papierze a nie przez komputer ha ha
walker06.02.2011 10:39

Skąd: Koło Wrocławia
Od: 2010-05-23
Postów: 112
No własnie taka postawa mi sie podoba.Ja napewno ,będę być może zrobie tak bo mieszkam stosunkowo blisko że pojedziemy dwoma samochodami ChevroletemCaprice79 a żonka taunusem
P.S ja wiem przy odpowiedniej ilości kasy to taunusy też mogą byc szybkie...!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=owPKpCsRkYU
http://www.youtube.com/watch?v=BU7a7aXImD4&feature=related
Tive09.02.2011 00:42

Skąd: jastrowiec
Od: 2009-11-26
Postów: 102
Walker a ty będziesz na pewno bo jak coś to możemy się zgadać ;)
zolty09.02.2011 06:32

Skąd: Szczecin
Od: 2010-10-19
Postów: 198
Mwalker ale 10-12 czerwca na 99% bedzie zlocik taunusow :)

amator09.02.2011 09:20
Administrator

Skąd: Pruszków
Od: 2003-10-29
WWW
Postów: 3567
No niestety, tyle imprez jest w sezonie, ze nie da się zrobić żadnej tak aby nie nakładała się na inną w tym samym czasie. My już wzięliśmy pod uwagę wszelkie rajdy, zawody i zloty typowo oldtimerowe, ale i tak nie ma co liczyć na "wolny weekend". No ale z zdrugiej strony fajnie ze się tyle dzieje, bo na wiosnę należy odkurzyć swojego klasyka, a potem tylko jeździć, jeździć i jeździć ...
walker09.02.2011 21:40

Skąd: Koło Wrocławia
Od: 2010-05-23
Postów: 112
Tive legnice chcę w tym roku zaliczyć, bo ostatnie imprezy
tego organizatora były fajne i teraz po podaniu
terminu na zlot taunusa ,wypada w ten sam weekend niewiem
jak być w dwóch miejscach równocześnie... może się sklonować?
pozdr

[odpowiedz]
[1]