Klubowe |
Index >> Ogólne >> taunus GT |
[odpowiedz] |
|
taunus GT |
Autor | Wiadomość |
sidvicious | 15.05.2005 23:33 |
Od: 2005-04-29 Postów: 104 | nie jestem w historii i w kwestiach technicznych najmocniejszy dlatego proszę o pomoc, wyjaśnienia i informacje na argentyńskiej stronie zobaczyłem taunusa GT z przodem przypominającym "naszego" taunusa III pytania: 1 czy takie też wychodziły w Europie? 2 jakie miały możliwości: silnik, konie itp? 3 czy ktoś ma takiego w Polsce? |
Police | 16.05.2005 01:22 |
Skąd: Gródków Od: 2003-10-29 Postów: 164 | [quote:8867a0c58a="sidvicious"]nie jestem w historii i w kwestiach technicznych najmocniejszy dlatego proszę o pomoc, wyjaśnienia i informacje na argentyńskiej stronie zobaczyłem taunusa GT z przodem przypominającym "naszego" taunusa III pytania: 1 czy takie też wychodziły w Europie? 2 jakie miały możliwości: silnik, konie itp? 3 czy ktoś ma takiego w Polsce?[/quote:8867a0c58a] Takie Taunusy oryginalne niewychodziły w Europie, wilu ludzi myślało a nawet próbowało zrobic takiego Taunusa na podstawie dziobaka, ale wychodzi to średnio. Ja przynajmniej niewiem o takiej przeróbce. Silniki fabrycznie były różne, rzędowe R4 od 1.3 do 2.3, ale to musiałby ktoś potwierdzić. Czy są takie oryginalne w Polsce, raczej nie, ale można zobaczyć próbe takiej przeróbki o której wspominałem wczesniej u nas w galerii. A oto link :arrow: http://www.taunus.pl/index.php?module=photoshare&func=showimages&fid=46 |
świrus | 16.05.2005 02:11 |
Skąd: Żelechów, Tullamore Od: 2005-04-22 Postów: 340 | :twisted: Q.... jak mi się podobają Qpety. Dla czego nie produją takich ????? zaczynam polowanie na dziobaka w qpie. Pozdro. :twisted |
(nmd) | 16.05.2005 02:15 |
Skąd: warszawa Od: 2005-02-06 Postów: 97 | http://www.taunus.nl/GT/eng/eng.htm |
gleacken | 16.05.2005 12:14 |
Skąd: lublin Od: 2004-05-14 Postów: 1297 | [quote:7fb85e688b="Police"] Silniki fabrycznie były różne, rzędowe R4 od 1.3 do 2.3, ale to musiałby ktoś potwierdzić.[/quote:7fb85e688b] 1.3 to tam nie wystepowal :wink: z tego pamietam to najmniejszym silnikiem byl 2.3r4 122 HP przy 5.000 rpm. 193 Nm. przy 3.500 rpm. Motor 2.3 SP "Special Performance" mial 132 HP przy 5.500 rpm. 199 Nm. przy 3.500 rpm o mniejszym silniku jak 2.3 w argentyniaku nie slyszalem. ogolnie w taunusach argentynskich najmniejszy motor to chyba 2.0r4 mial 92 HP przy 5500 rpm |
gleacken | 16.05.2005 14:33 |
Skąd: lublin Od: 2004-05-14 Postów: 1297 | najmniejszy 2.3 w sensie w qpecie GT :) a w innych wersjach najmniejszy byl 2.0 |
Ramboost | 18.05.2005 15:59 |
| Dodam 2,3 R4 Lima, silnik nie ma nic wspólnego z Pinto czy Kentami w Europie. |
[odpowiedz] |
|