Technika |
Index >> Garaż >> Most tylni problem ze zlozeniem |
[odpowiedz] |
|
Most tylni problem ze zlozeniem |
Autor | Wiadomość |
andruts1 | 19.05.2018 16:54 |
Skąd: małopolska Od: 2018-01-01 Postów: 5 | Witam. Mam kolejny problem w moim zlomdziobie.. Moze ktos podpowie co jest nie z kompletu Mianowicie zalozylem nowy uszczelniacz mostu od transita. Pasuje rozmiarami, natomiast pojawil sie problem z skreceniem tego do kupy. Walek ataku bez dokrecenia ma luz gora/dol w zakresie jakis 3mm, jak rozunien jest to normalne I luz ten reguluje sie nakretka mocujaca flansze do ktorej przykreca sie wal? U mnie jest ten problem ze ta flansza przy dokreceniu dochodzi do walka ataku bez mozliwosci regulacji jego wysuniecia. Podpowie ktos jak to powinno byc zlozone lub jak wyglada w orginale? |
andruts1 | 19.05.2018 19:13 |
Skąd: małopolska Od: 2018-01-01 Postów: 5 | Most z przełożeniem 3.44. Podejrzewam ze ta flansza nie jest orginalna.. Jak skrecam to tak jak jest most nie chce pracowac i sie blokuje natomiast jak podciagne walek ataku do gorz o 2mm wsyzstko chodzi plynnie.. |
Lukrus | 13.08.2022 15:38 |
Skąd: Otwock /Wólka mlądzka Od: 2013-04-03 Postów: 123 | Odświeżę Z racji że robię porządek z całym tyłem, most, hamulce i inne kwiaty. A w moście co był zamontowany dostaje mi się olej do prawego bębna. To chce montować most 3,44 który sobie miałem od jakiegoś czasu. Wyczyściłem z zewnątrz z grubsza pomalowałem, zabrałem się za płukanie w środku i zonk. Znalazłem w zupie którą zlewam taką część coś jakby końcówkę wykrętaka do urwanych śrub. Zęby całe tylko na talerzu i trochę na deklu są ślady tarcia. Zalewać czystym olejem i montować czy robić ten drugi most? |
PL | 13.08.2022 16:03 |
Skąd: Ząbki Od: 2012-03-29 Postów: 157 | Pewnie ktoś coś zostawił podczas naprawy. Jakiś czas temu kupiłem zblokowaną skrzynię biegów i naprawiłem ją w 5 minut wyjmując pensetę którą ktoś tam zostawił. |
amator | 22.08.2022 01:43 |
Administrator
| jak wszystko całe i nie ma luzów, to ja bym zalał i montował. Jak coś będzie nie tak, to raczej szybko się przekonasz. A drugi most i tak masz na wszelki wypadek. |
Lukrus | 23.08.2022 19:17 |
Skąd: Otwock /Wólka mlądzka Od: 2013-04-03 Postów: 123 | Dla świętego spokoju wymienię jeszcze łożyska i uszczelniacze półosi. Bo przy płukaniu z tego syfu co tam był ciut mi przedostała się benzyna z olejem do prawego bębna. W tym co był zamontowany też prawy bęben w środku w oleju. Na razie powoli wyginamy nowe podłużnice i szykujemy do spawania. |
PL | 23.08.2022 21:02 |
Skąd: Ząbki Od: 2012-03-29 Postów: 157 | Pamiętaj że uszczelniacz siedzi w łożysku. To jest jedna część. Nie da się wymienić jednego bez drugiego. |
Lukrus | 25.08.2022 10:54 |
Skąd: Otwock /Wólka mlądzka Od: 2013-04-03 Postów: 123 | Przecież u Ciebie je kupię ;) to raczej dostanę kompletne ;) na razie z tymi podłużnicami walczę. |
najdos | 25.08.2022 12:13 |
Skąd: warszawa Od: 2011-10-11 Postów: 634 | jest do czego tam spawać? drugą reparaturkę załatwiłeś? |
Lukrus | 25.08.2022 20:48 |
Skąd: Otwock /Wólka mlądzka Od: 2013-04-03 Postów: 123 | Na podstawie tej dorabiamy z 3 blachy ciut dłuższe lewą i prawą oraz obie podłużnice tak do mocowania kierowcy. W większości jest do czego spawać, przy okazji, robię porządek ze zbiornikiem, tylnym mostem i hamulcami. Tak żeby już tu nie zaglądać w najbliższym czasie. |
Lukrus | 25.08.2022 20:50 |
Skąd: Otwock /Wólka mlądzka Od: 2013-04-03 Postów: 123 | * do mocowania fotela kierowcy. |
najdos | 25.08.2022 23:41 |
Skąd: warszawa Od: 2011-10-11 Postów: 634 | sugerują przyspawać jakieś szyny kolejowe pod posłaniem niedźwiedzia :)))) |
MR.Glue | 26.08.2022 11:54 |
Skąd: Hohenfels Od: 2019-02-11 Postów: 429 | szyny zdecydowanie bym dołożył:):)))) |
Lukrus | 26.08.2022 12:18 |
Skąd: Otwock /Wólka mlądzka Od: 2013-04-03 Postów: 123 | 🐼 się odchudza. Tam inne kwiaty wychodzą i po prostu wycinam 3 czy 4 nakładki i w to miejsce muszę zrobić coś na serio mocnego. Wrócić do oryginału nie ma szans. Ale zrobię lepiej niż było i tak by już tu nie wracać. |
[odpowiedz] |
|