Forum

[Szukaj na forum]

Technika
Index >> Garaż >> Most tylni problem ze zlozeniem
[odpowiedz]
[1]
Most tylni problem ze zlozeniem
AutorWiadomość
andruts119.05.2018 16:54

Skąd: małopolska
Od: 2018-01-01
Postów: 5
Witam.
Mam kolejny problem w moim zlomdziobie..
Moze ktos podpowie co jest nie z kompletu
Mianowicie zalozylem nowy uszczelniacz mostu od transita. Pasuje rozmiarami, natomiast pojawil sie problem z skreceniem tego do kupy. Walek ataku bez dokrecenia ma luz gora/dol w zakresie jakis 3mm, jak rozunien jest to normalne I luz ten reguluje sie nakretka mocujaca flansze do ktorej przykreca sie wal? U mnie jest ten problem ze ta flansza przy dokreceniu dochodzi do walka ataku bez mozliwosci regulacji jego wysuniecia.
Podpowie ktos jak to powinno byc zlozone lub jak wyglada w orginale?
andruts119.05.2018 19:13

Skąd: małopolska
Od: 2018-01-01
Postów: 5
Most z przełożeniem 3.44. Podejrzewam ze ta flansza nie jest orginalna.. Jak skrecam to tak jak jest most nie chce pracowac i sie blokuje natomiast jak podciagne walek ataku do gorz o 2mm wsyzstko chodzi plynnie..
Lukrus13.08.2022 15:38

Skąd: Otwock /Wólka mlądzka
Od: 2013-04-03
Postów: 123
Odświeżę

Z racji że robię porządek z całym tyłem, most, hamulce i inne kwiaty. A w moście co był zamontowany dostaje mi się olej do prawego bębna. To chce montować most 3,44 który sobie miałem od jakiegoś czasu.
Wyczyściłem z zewnątrz z grubsza pomalowałem, zabrałem się za płukanie w środku i zonk. Znalazłem w zupie którą zlewam taką część coś jakby końcówkę wykrętaka do urwanych śrub. Zęby całe tylko na talerzu i trochę na deklu są ślady tarcia.
Zalewać czystym olejem i montować czy robić ten drugi most?
PL13.08.2022 16:03

Skąd: Ząbki
Od: 2012-03-29
Postów: 157
Pewnie ktoś coś zostawił podczas naprawy.
Jakiś czas temu kupiłem zblokowaną skrzynię biegów i naprawiłem ją w 5 minut wyjmując pensetę którą ktoś tam zostawił.
amator22.08.2022 01:43
Administrator

Skąd: Pruszków
Od: 2003-10-29
WWW
Postów: 3580
jak wszystko całe i nie ma luzów, to ja bym zalał i montował. Jak coś będzie nie tak, to raczej szybko się przekonasz. A drugi most i tak masz na wszelki wypadek.
Lukrus23.08.2022 19:17

Skąd: Otwock /Wólka mlądzka
Od: 2013-04-03
Postów: 123
Dla świętego spokoju wymienię jeszcze łożyska i uszczelniacze półosi. Bo przy płukaniu z tego syfu co tam był ciut mi przedostała się benzyna z olejem do prawego bębna. W tym co był zamontowany też prawy bęben w środku w oleju. Na razie powoli wyginamy nowe podłużnice i szykujemy do spawania.
PL23.08.2022 21:02

Skąd: Ząbki
Od: 2012-03-29
Postów: 157
Pamiętaj że uszczelniacz siedzi w łożysku.
To jest jedna część.
Nie da się wymienić jednego bez drugiego.
Lukrus25.08.2022 10:54

Skąd: Otwock /Wólka mlądzka
Od: 2013-04-03
Postów: 123
Przecież u Ciebie je kupię ;) to raczej dostanę kompletne ;) na razie z tymi podłużnicami walczę.
najdos25.08.2022 12:13

Skąd: warszawa
Od: 2011-10-11
Postów: 634
jest do czego tam spawać? drugą reparaturkę załatwiłeś?
Lukrus25.08.2022 20:48

Skąd: Otwock /Wólka mlądzka
Od: 2013-04-03
Postów: 123
Na podstawie tej dorabiamy z 3 blachy ciut dłuższe lewą i prawą oraz obie podłużnice tak do mocowania kierowcy. W większości jest do czego spawać, przy okazji, robię porządek ze zbiornikiem, tylnym mostem i hamulcami. Tak żeby już tu nie zaglądać w najbliższym czasie.
Lukrus25.08.2022 20:50

Skąd: Otwock /Wólka mlądzka
Od: 2013-04-03
Postów: 123
* do mocowania fotela kierowcy.
najdos25.08.2022 23:41

Skąd: warszawa
Od: 2011-10-11
Postów: 634
sugerują przyspawać jakieś szyny kolejowe pod posłaniem niedźwiedzia :))))
MR.Glue26.08.2022 11:54

Skąd: Hohenfels
Od: 2019-02-11
Postów: 429
szyny zdecydowanie bym dołożył:):))))
Lukrus26.08.2022 12:18

Skąd: Otwock /Wólka mlądzka
Od: 2013-04-03
Postów: 123
🐼 się odchudza. Tam inne kwiaty wychodzą i po prostu wycinam 3 czy 4 nakładki i w to miejsce muszę zrobić coś na serio mocnego. Wrócić do oryginału nie ma szans. Ale zrobię lepiej niż było i tak by już tu nie wracać.

[odpowiedz]
[1]